havuclukekim kötü durumdayız biz de. Sürekli yapışık tuvalete bile gidemiyorum kucak istiyor. Henüz yürümüyor 13 aylık olacağız 2 gün sonra. Koltukları tutup yürüyor aslında elimizi de tutup yürüyor tek el sadece korkudan birkaç adım attı bugün ama korkuyor bakalım bekliyoruz. Kız bebeğim, 78 cm 10 kg. Yemek seçiyor. Kendisi yemek istiyor her şeyi ben verince yemiyor. İstediği olmayınca olay çıkarıyor😁 uykular berbat hale geldi hem gündüz hem gece sürekli uyanıyor. 6 dişimiz var uzun süredir yeni diş gelmedi duruyor öyle. Konuşmaya çok hevesli anne, baba, dede, anneanne, teyze, çiçek, kelebek, robot(süpürgeden dolayı öğrendi 😁) , tavşan, kedi, kız, bebek, kitap, lamba, saat bunları söylüyor, banyo yapacağı zaman banyo banyo diyor, alkış bay bay gel gel öpücük atma yapıyor sar makarayı şarkısını söylerken sar sar yapıyor, hayvan seslerini sorunca yapıyor, soru sorunca kafa sallayıp evet diyor, ben bazen hayır diyorum parmak sallayıp hayır diyor o da 😁😁