Hamzaekrem bizde bir gün önce atlattık sayılır. Günlerce 39 a çıktı ateşi sürekli. Gece gündüz uyumadan sürekli ateşini ölçtüm. Doktor bana ateşin 2-3 gün böyle düşüp tekrar çıkacağını telaşlanmamam gerektiğini söylemişti. Enfeksiyon olduğu için normalmiş. İlaçlarını düzenli kullandım. Öyle ki çocuğum artık korkuyor kaşık görünce yemek yediremiyorum. Bize de iburamin, antibiyotik, fitil ve parol vermişti. Sürekli ateşini ölçün, 0-5 yaş arası çocuklarda havaleden çok korkuyoruz devamlı takip et demişti doktor bana