gozgozanne Kızlar selam ben yumuşatıcı kullanmıyordum artık kullanamam lazım sert çıkıyor. Hangi yumuşatıcıyi kullanıyorsunuz neler alıyorsunuz?
benkosarim gozgozanne vernel çiçek ferahlığı kullanıyorum çok güzel kokuyor ma her markette falan bulunmuyor bazen internette de olmuyor
Mrv_cnl gozgozanne takıntılı olduğum bir konu. Tek şişe varsa bitmeden ikincisini kesinlikle alırım. Bide sınırlı oluyor bulunduğu kolide o yüzden paylaşmak istemiyorum şuan adını😄 beni bi tek başaklar anlar 😌🫧
Namkol Mrv_cnl Bu yorumu yazma amacınız ne o zaman? Biraz değişik bir yorum olmuş gozgozanne ben ağır kokuları seviyorum ABC lotus kullanıyorum memnunum
Deletedmom_70 gozgozanne Bebeğim de henüz yumuşatıcıya geçmedim granül sabun kullanıyorum. Alırsam uni baby almayı düşünüyorum
-_-hUysUzvetatlikadin gozgozanne çocuk için vernelinki iyi gibi ama içerikten pek emin değilim kendim için yumoş hanımeli ama bence kullanmıyorsan tekrar başlama sertliğim gitmesi için sirke kullanabilirsin bir bak istersen