Merhabalar.bebeğim tam iki aylık rota aşısı için erken mi acaba
alya00 rota ilk dozu 3. ay ikincisi 5. ayda yapılıyor diye biliyorumm
Bizimde 2 aylık dün yaptırdım
Gzm25 yan etkisi oldu mu acaba . Karnını çok doyurmayım diyorum kusarsa bir de aşıdan sonra
bizde 2 ve 4 te yaptırdık zaten ya 3 ve 5 te oluyor yada 2 ve 4
merveozsoy teşekkürler yan etkisi oldu mu acaba
alya00 evet bize aç olsun mutlaka dediler herhangi bir yan etkisi olmuyor merak etmeyin 🌸
alya00 hayır zaten damla şeklinde oluyor