Simay987 44 46 beden tesettür tunik arıyorum bütçem fazla yok uygun fiyata satanlar resim atabilir mi 🌸
Beyninizikullanmakucretsizdir Simay987 bunu da aynı şekilde 200 TL’ye veririm hiç giymedim 44 beden dolapta olduğu için altı kırışık görünüyor hiç giymedim etiketi de duruyor
Simay987 mel1900 merhaba kıyafetler çok güzel ama iç belli eder sanki aski da belli oluyor giyemem diye düşünüyorum teşekkür ederim 🌸🙂
Domino Simay987 merhaba bende var isterseniz instegram varsa ordan resim atayım yada watsapptan ? Kaliteli ve iç göstermez kumaşlar. Bir de bütçeniz nedir ? Ağır ve kaliteli tunik bi kaç tane var bende.
mel1900 Simay987 w3l1k33 dolap hesabım. Şimdi sizin için bir kaç ürünün daha fotoğrafını çekip atacağım
Beyninizikullanmakucretsizdir Simay987 bende tesettür bir kıyafet var hiç giymedim bol gelmişti isterseniz 200′den satarım size 44 beden mavi renk Elbisem bu çok severek almıştım ama bedeni olmadı maalesef 200 TL’den veririm size
mel1900 Simay987 @w3l1k33 tarayıcıdan dolap sayfasını açıp arama çubuğuna kullanıcı adımı belirttiğim gibi yazarsanız bakabilirsiniz. Yüklemenize gerek yok. Burdan da beğendiğiniz bir şey olursa yardımcı olurum