Bebeğim 20 günlük mama hazırlamak için kaynatılmış içme suyunu bir sürahide biriktirip mama hazırladıkça 40 dereceye getirip veriyordum, annem sürahiye içme suyu doldurmuş ben de bilemeden kaynamış su sandığım için içme suyunu kaynatmadan 40 dereceye getirip bebeğime mama hazırladım. İçme suyundan doğrudan mama içmiş oldu, öğrenince çok üzüldüm bebeğime bir zararı olur mu?