Minelimm21 ketojenik aralıklı oruç diyeti yaptım. İnstagramda diyetisyen Elif Tuğrul’un 10 günlük ketojenik aralıklı oruç diyet kampına katıldım. On gün iyi geçti sonrasında devam ederim diyordum ama olmadı. Çünkü ketojenik diyet düşük karbonhidrat yüksek sağlıklı yağ ve proteine dayalı bir diyet. Yani karbonhidrat, şeker, meyve yasak. Yoğurt salça limon vs bi sürü şey yasak mesela. Bu arada sağlıksız bir diyet de değil ve faydasınıda gördüm. Diyet boyunca gayet enerjiktim ve sütüm de çok çok artmıştı bu diyeti yaparken. Kahvaltıda yumurta, badem, ceviz, zeytin, beyaz peynir&lor , biber, salatalık, yeşillik, ketojenik tahin ekmeği gibi şeyler tüketiliyor. Kahve soda bitki çayı serbest. Akşam içinde karnabahar, brokoli, kereviz, patlıcan, kabak, mantar vs. ile yapılan tarifler vardı. Göze alabilirseniz Elif Tuğrul’un kamplarına katılın bence. Kendinizin yapması zor olur çünkü günlük alınan kalori miktarıda önemli tabi. Yaz bitsin ben de tekrar katılacağım ama yaz meyveleri sebzeleri hele ki dondurma varken yapmam yani 😂 şu anda mevcut kilomu korumaya çalışıyorum. On günde 72,5 dan 67,5 a düştüm. Diyeti adım adım takip ettim ve fırsat buldukça Leslie yapmıştım. Diyetten çıkınca bi kilo aldım kilomu koruyorum şimdi ☺️🍀