Merhaba 🌺 villa kiraladık, aksilik olmazsa inşallah gideceğiz..1 yaşında olacak bebeğim de. Villada beşik mevcut değilmiş, bizim park besigimizin de kurulumu zor ve yer kaplıyor. Zaten bir arabada 4 kişi gideceğiz sığmak bile zor olacak 😂 napsam akıl verin ya. Başka bir yere gittiğimde yer yatağında uyutuyorum düşer diye korkudan.