Doğduğunda sarılık atlattık o yüzden devamlı emzirdim hiç boş bırakmadım, 3 aylık olacak 8 gün sonra ve son dönemlerde iyice abarttı gece emmek için en az 4-5 kez kalkıyor (00:00den 08:00e kadar). Uykularım devamlı bölünüyor. Gündüz de saat başı emiyor, memede uyumaya alıştı zaten. Bu şekilde kilo problemi yaşar mıyız ilerde onu düşünüyorum artık. Ne yapacağımı bilmiyorum.. Çok yoruldum emzirmekten, belim tutuldu. Aynı durumu yaşayan tecrübeli anneler bu süreçle nasıl baş ettiniz acaba? Kolaylaştırmak için ne yapabilirim süreci?