Kızlar 1 haftadır feci diş ağrısı çekiyorum artık parol içiyorum sürekli dayanamıyorum emziriyorum ne yapmam lazım antibiyotik kullanıyorum ama geçmiyor pazartesi çekilecek dedi doktor keşke şimdi iyileşse hemen çektiririm dayanılacak bir ağrı değil siz ne kullandınız yazar mısınız 5 saat içinde 3 tane parol içtim geçmiyor