Hanımlar, merhabalar. Bebeğim 30+6 da geldi, 40 günlük yoğun bakım sonunda evimize getirdik. 37+4üz şuan. Sütüm 30ml geliyor. Anne sütü geliştirici ile mama kullanıyoruz. Emzirmeye çalıştığımda katliam çıkıyor en son yorulduğun mecbur alıyor. Emiyor aslında ama almak istemiyor. Biberona alıştığı için sanırım. Emmedigi içinde sütüm artmıyor. Sizler memeye döndürebildiniz mi, tecrubelerinize ihtiyacım var. Bu arada ilk kontrolde çok güzel kilo aldığını ve Bi sorun olmadığını söyledi doktorumuz. Zorladigimda kilo verir ki acaba diye endişe ediyorum tabi