Toprakyunus1620 ya canım benim o bende de var evet kendileri artık öğreniyor tutmayı kaka var ama az yaoiuor sen temizliyorsun sliyirsun o bir daha yaoiyor çünkü heosi i birden yaomiyor bikmiyor bnm anladığım kadarı ile inşallah kaka da hayırla yapar öğrenir canım hiç yapmaması daha kötü ouke dusunelim bizim kız üç gün yaomadi karnı serti anladım zeytin yağı verdim hosaaf yaotim verdim sonra yaptı en azından yaptı donuna ama olsun bundan sonra dinuma yapma sana pis derler diyorum ayıp kızım diyorum bana şöyle diyorum yaomalim donumuza diyorum koş koş tuvelete diyorum ama yok