Berikoko Kızlar 20 aylık bebeğim var sezeryan oldum.ama zaman zaman karnıma kramp giriyor hareket edemez hale geliyorum son zamanlarda sık olmaya başladı kendi doktoruma gitmeyi düşünüyorum bu şikayetleri yaşayan va rmı neden olur
terazikadini Berikoko bende çok yaşadım sürekli doktorumu darlıyordum iyileştiği için öyleymiş ama isterseniz arayın doktorunuzu
Berikoko terazikadini ya çok kötü kitlenip kalıyorum şimdi doktorumla aynı şehirde değilim ameliyatı o yaptığı için ona gitmek mantıklı geldi ama endişeleniyorum da bir yandan kaskatı kalıyor karnım
ahlassss Berikoko işte karnınızın içinde mi diye sordum bağarsaklarınız olabilir diye bende öyle bi kaldım iki büklüm çünkü sezeryandan sonra ??
Tugder Benim de oluyor ara ara . 10 ay önce doğum yaptım. Bazen dikişlerim sızlıyor bazen de dediğiniz gibi kramp gibi bir şey giriyor
Berikoko ahlassss bağırsaklarım değil böyle bölgesel bir kitlenme oluyor sanki bir şey içimde yer değiştiriyor orası kalıyor küt diye içimde çok kötü bit şey yerimden oynayamıyorum