TeacherrMom bizde üfürüm gibi ama değil diyerek kardiyoloji açıklama yaptı küçük küçük bir sürü delik var şeklinde açıklama yapıldı 1 yaşta azaldıpı ancak komple geçmediği gözlemlendi 3 yaşta tekrar girecek ultrasona, dikkat edilmesi gerekenler olarak çok ağlatmamak ve ben hiç emziremedim yormamak adına bir kere denedim çok zorlandı hızlı hızlı nefes almaya başladı yani çabuk yoruluyordu o yüzden hep süt sağarak besledim 🥲