Marketten kabak aldım, bugün oğluma yaptım bir tane. Tanıdana bakayım dedim aşırı acı. Ama kabukları alacalı bıraktım tam soymadım, genel olarak kabuklu olanlar acı. Tek tek çıkardım ama yedirsem mi acaba. Bir de taptaze duran kabak neden acı olur ki