mrs_safinaz belki tadını sevmiyordur. Ben hastanede aptamil veriyorlar sıvı o yüzden ondan almıştım eve sonra hipp ve evolvia iyi dediler , hipp aldım tadını sevmedi çocuk annem de neyi seviyorsa onu ver bebeklerin tadını sevdiği mama bulmak zor dedi. Eğer tüm paket almak istemiyorsanız e bebek ve migrosta sıvı aptamiller var şişede bir tane onu alıp deneyebilirsiniz.
Biberon için de acaba başka marka mı deneseniz, ben chicconun almıştım bebeklerin %97 veya 98i seviyor yazıyordu