Nurdnc ismini duyduğum doktorlardan bu klips ne ben onu tam anlayamadım kimisi siz gibi memnun değil kimisi de memnun çok kararsızım. Oğlum çok hassas, ee yaşı da büyük olduğu için çok etkilenmesini, kötü bi anı kalmasını, bizim canını bilerek yaktığımızı filan düşünmesini hiiç istemiyorum. Zaten eğer yaparlarsa genel anestezi düşünüyorum 🫠