Esin28 İyi günler arkadaşlar doğum yapalı 11 ay oldu normal doğumdu. Bugünden itibaren korse kullanımına başladım. Sizce bir etkisi olur mu çok mu geç kaldım. Deneyip fayda görenler yazabilir mi🌸
Esin28 Uffsananebeslk Neden öyle dedin merak ettim. Aslında ben de öyle düşünüyordum ama her aldığım kilo göbeğime gidince bunu böyle durdurma kararı aldım😁