Dnzgkn Merhabalar 4aylik bebeğim var emziriyorum saçımda beyazlar var boyamak istiyorum ama cesaret edemiyorum. Sizce beklemelimiyim yada organik denilen boyalardan kullansam mı bilemiyorum.Önerdiginiz markalar varmı.
TugceRain Dnzgkn yani eğer kafanda yara falan yoksa bi sıkıntı olucağını düşünmüyorum. 2 sene emzirdim. Sürekli de boyuyordum saçımı. Yine sana kalmış tabi.
Sedasss Dnzgkn benimde 4 aylık bebeğim var bende geçen hafta saçımı boyattım hatta kuaföre bebeğimle gittim. O kadar iyi geldi ki uzun zaman sonra kendimi iyi hissettim ☺️