sibel3011 tamamını bir kere de ödeyemicekse taksitlendirme isteyin bankayı arayıp tabi faiz biner üzerine ama en azından zorlanmadan ödersiniz . Tabi bankayı arayıp öğrenmeniz lazım kartta kapanır tabi Bu arada . Ödemelerinizi kendi kartınıza yaptığınızdan emin olun sizi arayan numarayı bankadan teyit ettirin bankaya ait olup olmadığını çünkü icra takibi için baya uzun bir süre asgari bile ödenmemiş olması durumunda gelir aman diyim dolandırılmayın sakın bankacıyım aklıma gelmişken yazayım dedim