Kızlar sinirden oturup ağlıcam anne sütü hiç almadı oğlum gelmedi asla. Mama yiyor ama 4.aydam beri mama reddiyle savaşıyorum resmen kırk takla atıyorum kaç kere deniyorum neler neler yapıyorum. Asla insan içinde mama yemez ses oldu mu bırakır çok hassas tek başıma yedirmeye çalışıyorum saatlerce uğraşıyorum bi ara düzeldi gibi oldu 6 aylık olduk yine aynı istemiyor ağlıyor ek gıdaya başladık da daha o onu ne kadar tok tutcak veya yarıcak. Mamayı bıraksın istemiyorum dökülen mama sayısız resmen ne olcak böyle ben anlamadım . Şimdede 6 aylık diye mamada 2 numaraya geçtik sma kullanıyoruz tat farkı var mı bilmiyorum ama iki gündür asla yemiyor aç resmen çok canım sıkılıyor resmen bu mama olayı benim sınavım sanki