Ceremua Kızlar philips homerun 3000 serisi robot alan kullanan vs var mı almayı düşünüyorum ama kullananlardan tavsiye almak istedim
Rabia3334 Ceremua emiş gücü iyi ama biraz başına buyruk yani ben robottan sonra dyson aldım daha çok memnunum yanı çok aşırı titiz biriysen seni tatmin etmeyebilir genelde çok genel temızlık sevmeyenler üstten temızlık için iyi
Rmsc Ceremua almaaaa sakın alma 😀 aynısı aldım şuan iade etmek için bayramın bitmesini bekliyorum hiç güzel değil tozları dışarı atıyor içinden
Ceremua Rabia3334 kafası mı karışıyor yani , teşekkür ederim yorumun için kararsız kaldım çok bende öyle güzel temizlesin istiyorum her gün süpürge çalıştırmaktan gına geldi artık 😂