Gulcnn_nfs15 Kızlar aranızda bebeği gündüz uyup gece uykuya dalamayan ve ağlayan uyumayan varmı,biz gündüzleri bı şekilde uyuyoruz ama gece uykuya geçiş çok Zor oluyor