Kuzular hepinize merhaba benim bebeğim 2 aylık ben bu zamana kadar hep sarılıkla uğraştım sarılığımız puan çok şükür 4.9 a düştü bu süreçte mama verdim günde 1 öğün sütümü sağdım biberonla verdim ve emzirdim sarılık düşsün diye normalde bebekler 25 45 gram alması gerekirken benim bebeğim 57 gram almış günde şimdi doktorum biberonu bırak sadece emzir demişti bende biberonu 2 gündür vermiyorum ama bebeğimin doyduğunu anlamıyorum akşamları yok denecek kadar az emiyo ve biberon arıyo alışmış bırakmak istiyorum vermicemde kızımın doyduğunu nasıl Anlarım ya emmediği süre için sarılık artarsa siz olsanız nasıl bi yol izlersiniz yardım lütfen 🙏