Merhaba oğlum 2 yaşında dün basladık tuvalet eğitimine ve bugün bezi geri bağlamak zorunda kaldım 😔 hiç bukadar zorlanabilecegini düşünmemiştim.aslında hazır olduğuna dair belirtilerde vardı ama.. klozete oturmak istemiyor gittim tuvalet aldım ondada olmadı lazimlik aldım oda olmadı oturmak istemiyor hep red ediyor hayır diyor ve dün akşam tam 5 saat boyunca çişi olduğu halde yapmadı inatlaştı hep tuttu çişini ne altına yaptı nede klozete hiçbir şekilde çisini yaptiramadik uzun süre tutmasi çok zararlı korktuğumuz için en son çagre olan bezi geri taktım artık oylelikle yaptı çisini 😔😔 inatlasiyor yapmak istemiyor.bu konuda uzman olan yada tuvalet eğitimini başariyla tamamlayan anneler lütfen yardımcı olurmusunuz ? çok bunaliyorum ne yapacağımı şasirdim 😔