Zlhaanne bi tane uyguladım evet ağlıyor.ama mesela bebeğim ayakta sallanarak uyurdu sadece eskiden.diş çıkarırken kesinlikle nefret etti bi anda deli gibi ağladı ağladı asla uyumadı .memede uyurdu onda da aynısını yaptı.sonra uyku eğitimine geçtim beşikte desteksiz uyutmaya çalıştım .ilk başlarda hemen uyudu ağlamadan. Ama yanından asla ayrılmıyorum konuşuyorum mızırdandığında seviyorum pışpışlıyorum. Eğitimcinin söylemesi ve kendi farketmemle birlikte bebekler zaten ağlıyor uyku ile ilgili sorunu varsa. Başlarda ağlamadan uyudu. Yine destekliydi malesef onu zamanla keserim diye düşündüm yüz üstü yatırıp poposunu patpatlıyodum uyuyordu sonra onuda yapmamaya başladı .eğitimci uyku gerilemesi ayı olduğunu söyledi biraz bekleyelim dedi şimdi bekliyorum. İnan senin kadar yoruldum.günlerim haftalarım derini uyutmaya çalışmakla geçiyor. Yada uyuduğunda uykuda tutmakla o kadar yoruldum ve psikolojim bozuldu ki. O ilk bir kaç gün eğitime uyurken o kadar güzeldi ki hayat varmış dedim ya 😅misafirlikte uyudu tam iki saat bende sohbet ettim çay kahve içtim insanlarla sonra dedim bırakamam bi kere tadını aldım ya şimdi o süreç bitsin yeninden başlıcam inşallah . Sizede herkese kesinlikle öneriyorum hatta eğitim zorlasa bile bir rutin kesinlikle yapın . Şimdi eğitime kadar ben uyku saatlerine dikkat ediyorum belli saatlerde uykuya götürüp yeteri kadar uykuda tutmaya çalışıyorum o bile bir nefes aldırıyor inanın