mehtap92 çok nadir kendi kendine bırakan bebek duydum. Bende 20 aylık bıraktıracaktım dedim ki 2 yaşına kadar bırakır kendi yada bıraktırırım hamile olduğumu öğrendim hiç bıraktıramadım o sabır o güç yoktu hep ertelendi 3 yaşına girecekti karar verdim ama ne yaptıysam ağlıyor bağırıyordu çocuk gelişimine gittik doktor biraz anlattı olacakları vs biz konuşurken kızım oynasa da dinliyordu bizi. Eve geldik o gece bıraktıracaktım artık vermedim gece nedenlerini sordu biraz ağladı doktor abla da bırak demişti falan dedi şuan bıraktık ama zor oldu hala arada soruyor vermeyecekmisin emziğimi diye yok diyorum neden diyor 😀 bence bi engel yoksa 2 yaşı hiç beklemeyin ne kadar geç o kadar daha zormuş anladım