Ballrengiii Buuseg ya bende bunu kullanan var mıdır diye merak ediyordum uygun fiyatlı ve merak etmiştim açıkçası arcelik bosh çok pahalı geldi
Buuseg Ballrengiii evet bana da pahalı geldiği için bunu denemek istedim şimdilik memnunum 2 günde bir çalışıyor bıkmadan usanmadan
Ballrengiii Beraninannesii daha yeni bi komşu ablayla konuştum Hollanda’daki ablam var iç camasirlarimizin lastiklerini filannmahvetti dedi öyle bi sorun yaşadınız mi
Beraninannesii Ballrengiii Şimdilik öyle aksi bir durum yaşamadım kumasina göre doğru program seciyorum 😇
Ceremua Arçelik kullanıyorum diğer ürünlerimde hep Arçelik çok memnunum özellikle bebekli evin kurtarıcısı 😄
Ballrengiii Ceremua ebet 8 aydır neden hiç aklıma gelmedi diye üzülüyorum bir de ybb kullanıyorum mahvoldum çamaşırdan😅 benim beyaz esyalar bosh ama kurutma makinesinde arcelikte dusunebilirim