Bugün başladık tuvalet eğitimine ama tek sorunum lazımlıkta rahat edememesi. Çizgifilmle, oyunla Bi şekilde oturuyorum ama lazımlığın yanlarına elini tutup kendini kaldırıyor. Birkaç dakika zar zor oturtum sonrasında hemen kalktı.
Neden böyle yapıyor olabilir? Rahat mi edemiyor, Lazımlık Büyük mü geliyor yoksa alışık almadığından mıdır?