Arkadaşlar 1 yıldır şuan 2 yaşındaki kızıma bi bakıcı bakıyor. Aslında çok memnunduk. Ama geçen hafta evlerine misafirliğe gittiğimizde bir olay oldu. Kızımı susturamadım aldı ayğında sallamaya başladı sonra ben yan odaya geçtim baktım kızım susmuyor kızımın yanına geliyordum ki sallarken ellerinin üstüne vurduğnu gördüm 1-2 pat pat yaptı benim gördüğümü gördü sonra öptü ellerni falan çevirmeye çalıştı o an mı yaptı yoksa hep mi yapıyordu bilmiyorum. İçimize kuşku düştü ama. Akşam eve kamera taktırdık. Ama sadece ses duyabiliyorduk kamera eğilmiş. Sabah işe geldik gelmeden güzel oynuyorlardı ancak biz çıkınca kızıma sert davrandığını farkettik yapma etme derken sert söylüyordu çok üzüldük eşimde göğsümüze öküz oturdu resmen. Ne yapcağımızı şaşırdık konuşsak mı uyaraak mı yoksa direkt işten mi çıkarsak kızım da 2 yaşında kreş için çok küçük. Başka bakıcı mı bulsak ne yapcağımıza karar veremedik çok üzülüyorum 🥺