icidisibiranne Merhaba güzel anneler🌸 1 yaşında kızım var bazen ne yapacağımı şaşırıyorum. Siz neler yediriyorsunuz bir gün boyunca(kahvaltı,öğle,akşam) hem bana hem merak eden diğer annelere fikir olur🫶🏻
Feyzosumunannesi icidisibiranne Sabah 9 buçuk 10 gibi yumurta pankek menemen domates salatalık peynir muhlama ceviz badem pekmez vs yapıyorum öğlenleri 2 gibi uyanıyor yayla çorbası mercimek çorbası makarna tavuklu şehriye kabak sote vs yapıyorum 5 gbi ara öğün olarak meyve veriyorum karpuzu çok seviyor akşam 7 de biz ne yemek yersek ondan yiyor 9 buçuk gbi de tekrardan muhallebi yapıyorum meyve karışımlı onu yiyor sonra emip uyuyor . Bugün 13 aylık olduk
Hazal-askin icidisibiranne benimki ben ne yersem onu yiyor ayrı bir yemek yapmıyorum. Yaptığım yemeğin tuzunu eksik yapıyorum sadece biz sonradan ekliyoruz tabağımiza.mesela dün ki beslenmemizi örnek olarak yazayım. Sabah kaşarlı omlet yedi bı yumurtadan ama yarısını yedi. Yarım salatalık biraz da tatlı biber kemirdi 🥰 sonra çam fıstığı çok seviyor 15 tane ondan yedi öğlen biraz airfry da elma dilimi patates yaptım 3 dilim falan onu yedi sonra akşama kadar acikiyor benim kızım kayısı yedi iki tane birazcık bazlama yedi . Akşam da bezelye yemeği ve yoğurt yedi
icidisibiranne Feyzosumunannesi kabak soteyi nasıl yapıyorsunuz bu arada içine neler koyuyorsunuz başka bugün elimde varken değerlendireyim?
icidisibiranne Oyy maşallah afiyet olsun kuzucuğa 😘 çok teşekkür ederim fikir verdiğiniz için ben de deneyeceğim 🙏🏻bu ara ek gıda reddi yaşıyoruz ne versem yemiyor,kendi yemek istediği için ona göre birlerler hazırlıyorum azıcık yiyor sonra oyuna çeviriyor😢
Feyzosumunannesi icidisibiranne evet 1 yaş atağında yemede gerileme olduğu yazıyor bizde 11 aylıktan bu yana çekiyoruz aynı şeyi oyunlar ile yedirmeye çalışsak ta çok az yiyor
icidisibiranne Feyzosumunannesi ah bu ataklar bi doğrultamadık başımızı. Evet aşırı derecede zorlanıyorum yemek yedirirken bi iki lokma yediğinde şükrediyorum. Allah korusun gelişiminde bi problem olucak diye korkuyorum. Ben de oyunla birlikte yedirmeye çalışıyorum bi saat falan sürüyor yemesi 🥹
Feyzosumunannesi icidisibiranne Soğan ile sarımsağı zeytin yaginda hafif kavuruyorum içine çok az salça ile kimyon atıyorum sonra küçük küçük dogradigim kabakları atıp içine kıyma da koyuyorum birazda öyle kavurup üzerine küçük küçük yin3 doğradigim domatesleride atıp 1 şu bardağı su dokuyorum öyle pişiyor
Feyzosumunannesi icidisibiranne benim kızım 13 aylık dün kann tahlili verdik bugün sonuçları aldık temiz çıktı çok şükür 8700 gram 77 cm bana çok zayf geliyor ama doktorumuz normal boya gidiyor zayf değil dedi. Sadece biraz demiri eksikmiş onun içinde ilaç yazdı d vitamini kullanmama rağmen bide hatta her sabah ceviz yediriyorum ıspanak mercimek hepsini yedirmeme rağmen düşük çıktı bu yüzden de iştahsızlık olabilir dedi
alintugce34 icidisibiranne öyle bulamaç şeyler yaptım ılk ama tatlar bırbırne giriyor öğürüyor yemek istemiyor elbet bır gün bızım yıceklerımızı yicek zaten
icidisibiranne alintugce34 evet tabiki eninde sonunda. Ben hiç bulamaç tarzı yapmadım yapmıyorum da sadece zeytinyağlı ve tuzsuz yapıyorum arada çok az tuz ekliyorum
icidisibiranne Hazal-askin oyy maşallah iştahlı sizin bebe😍ben de bundan sonra yediğimden yediricem hep ayrı yemek yaptım azar azar ama yemiyor bizimkilere gözünü dikiyor 🫠
icidisibiranne Feyzosumunannesi aman sağlıklı olsun kuzucuklar da bi şekilde yeme alışkanlığını kazanırlar bana da benim ki zayıf geliyor 9 gün sonra 13 aylık olucak 10 kilo boyu 80 cm doktor normal ilerliyor diyor bakalım ben de kan tahlili verdim sonuçlanmasını bekliyorum
icidisibiranne Feyzosumunannesi Allah razı olsun sizin bebeğinize de maşallah sağlıklı olsunlar hep 🌸🙏🏻
Hazal-askin icidisibiranne bencede canım ablamda oğluna hep ayrı yemek yapıyordu simdj 4 yaşında hala yemez ayrı onun sevdiği yemeği yapıyor. Buda her yerde olmuyor zorlanıyor