Alya_momss Yani o aylarla açıkçası uyusunda nerde uyursa uyusun modundaydım..Gecelerce pusette yattığını bilirim zararlı mı evet ama napayım tek başıma günlerce uykusuzken bunu düşünemiyorsunuz üzgünüm..O zamanlar nerde uyursa bırakıyordum çünkü dokununca uyanma sensörleri devreye giriyor😌😄 Belli bir zamandan sonra daha rahat oluyor uyku işi.Sadece çok fazla vakit geçiriyorsa düz kafa olmaması için ince düz kafa yastıkları var onlardan koymanızı tavsiye ederim aynı pozisyonda olduğu için riskli olabiliyor bu açıdan,sevgiler🌸