Yavrum_veben2 Kızlar evdeki baskülde kendim tartılıp ardından bebeğimle tartılsam kilosu ortaya doğru çıkarmı acaba yada hastanedeki tartılar farkımı 😂ay çatladım merak ediyorum bebeğim bu hafta kaç kilo aldı diye de 😂
MamaBearGigi Yavrum_veben2 ben de yapıyorum arada, aşağı yukarı doğru çıkıyor, net sonuç istiyorsanız haftalık sağlık ocağına gidebilirisiniz
Yavrum_veben2 Benimdunyamm ayyy ne diyorsun kızzz ya şuan çok mutluğun ağlayabilirim kilosu azdı bebeğimin
Misssitare Ben yapıyorum. Dijital gösteriyor bizimki. Hemen hemen aynı çıkıyor. Mesela 7160 kilosu evdeki tartıda 7.1 çıkıyor
Tubik57 Yavrum_veben2 aynısını yaptım doğru cıktı. Hatta ince sünger yastıga bebeğimi koydum o şekilde tarttım tam tartı geldi hastanedede 😂
Deletedmom_875 Biz de sırf bunun için xiaomi tartı aldik. Bebek ağırlığı ölçme diye bir şeyi var. Ordan ölçüm yapıyorum doktora gitmeden önce. Birebir cikiyor
morlu_baby Yavrum_veben2 ewet dgru çıkar . Ben cıkıyorum ilk sonra bebeğimle cıkıyorum farklı bılıyorum işte 😅 hep dgru cıktı
Yavrum_veben2 berosunannesi önce kendin çık tartıl sonra bebeğinle birlikte çık tartıl aradaki farktan anlıyorsun😂
Benimdunyamm Yavrum_veben2 almış mi valla bzi hep öyle tartiliriz hatta hem eşim dener hem ben 🤣🤣 doktora veya sağlık ocağına gidince de aynı
berosunannesi Yavrum_veben2 o zaman xiaomiyle alakası yok her tartıda yapabiliriz bunu😂 ben ekstra bi ayarı var falan sandım
Yavrum_veben2 Benimdunyamm almış çok şükür baya iyi hemde ben yeme düzenimi değiştirdim hemen farketmiş bundan sonra böyle inşallah
Tansukiz Yavrum_veben2 ay bunu bende yapıyodum tutuyor muymuş ya hiç takip etmedim dur bi tartılalım 😅😅