Kızlar nereye gitsem peşimde eskiden salonda oyuncaklarıyla oynardı yada bağımsızda olsa evde gezer oynardı şimdi ben nereye gitsem tek kalmamak için sıkılıp geliyor ama bazen çok zor oluyor yemek yaparken riskli diye mama sandalyesinde de durmuyor sizinkilerde böyle mi