Kızlar 10 gün sonra memlekete gidecez ailem de kayınailemde benden uzakta ben muğladayım onlar Diyarbakır da işte 20 aylık kızım var gidince kesecem sütten ilk işim o olcak yani kaynanamda 1_2 gün kalırım anneme gidecem orda 1 aya yakın kalcam kaynanam diyorki sen git annenin evine torunumu buraya bırak bir kaç gün hem sütten kesmiş olursun kolay şekilde hemde rahat edersin bir kaç gün annem de bunu diyo aslında 2 gün kalsın onlarda sen yanında olursan sütten kesemezsin seni görürse ister ama ben kızımsiz yapamam asla bir yandan da diyorum acaba öle mi yapsam sütten kesmek için bilmiyorum 🥺 sizce doğru mu öle yapsam