Biberon ucundan kaynaklı olabilir mamajoo biberon kullandık doğumdan itibaren S M L diye numaralı S 0.6 ay M 6.12 L 12 ve üstü normalde ama benim bebegımdr çok yavaş içiyordu ve biberon ucu yamulup içine giriyordu 3 aylıkken M ye geçtik düzeldi büyük uç almanizi öneririm