rss aynıyız. Tamam kahvalti pek sevmezdi ama.az da olsa peynir yerdi. Ara öğün meyve akşam yemeği yerdi yani birden bıraktı 8 aylikken simdi 9 ay 14 gunluk olduk kahvalti yine yapmıyor ama az meyve az akşam yemeği yemeye başladı. Hiç zorlamadim ısrar etmedim büyük ihtimalle geçici bir durum dis ten olabilir ust yanlar çıktı bizim alttakiler de kabarmış yavruların iştahıni götürüyor