Nlfrszn Kızlarrr kızım 7.5 aylık oldu ek gıda azına getırdıgımde azının kapatıyor acmıyor ben ne yapacagım benım gıbı olan varmı kızlar ? ne yapalım nasış yer bu kız 😀 yoksa ben yicem kafayı
yagmurkokusu_ Nlfrszn mama veya anne sütünden ne kadar sonra yemek veriyorsunuz ? Öğün mü yapıyorsunuz ? Ya da sizle mi oturup kalkıyor ? Veya ek gıdasında yemek olarak ne var ?
Nlfrszn yagmurkokusu_ mama bıberon emzık almıyor dogdugundan bu yana aldıramadım sadece ben beni emıyor emmeden once bile vermeye calıstım yok olmuyor hertürlü yolu denedım mıdesı bulanıyor aglıyor agzını kapatıyor acmıyor kasıgı gorunce oyunlar felan yapıyorum gulduruyorım yok