2 gündür 13 aylık kızımın ateşi çok yüksek 40i gördük ılık duş calpol dolven ıslak bez vs her şeyi deniyorum ama anlık etki edip sonra geri yükseliyor keyfi yerinde ama ateşi normale dönmüyor. Dün doktora götürdük kan va kaka tahlili temiz dedi sadece boğazı hafif kızarmış ama iltihap görünmüyor dedi. Üstten iki diş cikariyordu bu ara birini patlattı diğeri hala kabarık ondan da olabilir dedi ama bu kadar uzun süreli yüksek ateşin sebebinin diş olabileceğini düşünmüyorum ben. Şehir değişikliği yaptık belki hava değişiminden olmus olabilir ya da otel de kaldığımız için belki hijyen sorunu yüzünden mikrop vs kaptı dedim ama tahlilleri temiz sadece CRPsi yani enfeksiyon maksimum 5 olması gerekirken 6.5 cikti doktor onu da önemli görmedi. Bu aralar hiçbir şey de yemiyor her şeyi deniyorum ama resmen aç geziyor mamasına probiyotik şase koyuyorum ama atesine çözüm bulamadık bu durumu yaşayan var mı çok canım sıkılıyor sebebini bulamadikca.