Kızlar bebeğim 4 aylık. Doğumda yaklaşık 1 ay sonra nerdeyse sadece sol göğsümden emzirdim diyebilirim. Sağ göğsümü vermeyerek hata yaptım farkındayım. Sağ göğsümden sütüm çok az geliyor ucu da çok çıkmamış diğer göğsüm gibi.
Bu göğsümde de sütümü nasıl arttırabilirim?