sadekahve_bitter Kraft tapas kullanıyorum çok memnunum devrilme olmuyor minderi kemeri mevcut iri çocuk bile rahat sığıyor 19 aylık olacaz 6 aydan beri kullanıyorum 3 çocuk daha büyütür
Kayra0733 Ben de baby plus ın kademeli olanından almıştım. İlk başta çok istedim kademeli olsun büyük olsun falan ama şimdi olsa Ikea modelini alırdım 🫠