Kdry07 çevremde kimsede kızamık görmedim ya da dışarda falan, ben çok dışarı çıkarmıyorum hafta bir sadece hava almaya çıkartıyorum onun dışında balkonda takılıyoruz havalar zaten yeni ısındı. Geçen hafta yeğenimin doğum günü vardı okul arkadaşları gelmişti 5 yaş ordada hiç duymadım. Ama tedbirli olmak faydalı. Bizde geçen bayram adanaya gitmiştik görümcemin oğlu ateşlenmişti acile gittiklerinde yetişkin acilde bakmışlar çocuk acilde 2 kızamık vakası var demişler.