Tribudat i çocuk doktoru yazdı kakasını yapmadigi için kullanmadan yaptı kakasını 11. günde bı rahatsızlığı da yok dedi doktor kakası da normaldi yaptığında şimdi yine bugün 9. gün yapmıyor netten baktığımda debridat diye bı ilaç kullanmış anneler aynı sorunda acaba eczacı muadil ilaç falan mı verdi diye aklıma takıldı ondan kullanan anneler var mı danışmak istedim . Cevabınız için teşekkür ederim 😊