Arkadaşlar başına gelen oldu mu zor durumdayım sezeryan olalı bir ay oldu yaklaşık iki haftadır büyük tuvalete çok zor çıkıyorum tuvalette ağlıyorum acıdan cam parçaları çıkıyormuş gibi kesile kesile çıkıyormuş gibi bir acı yaşıyorum geçer diye bekledim ama geçmiyor doktorum duphalac kullan bir ay dedi kullanıyorum ama hiç bir şey değişmedi makat çatlağı mı oldu ne oldu bilmiyorum asla iyileşmiyor her gün tuvaletim gelicek diye korkar oldum her gün ağlayarak tuvalete çıkıyorum