Merhaba kızlar .36 haftalık dünyaya geldi bebişim. zor bir doğum oldu 12gün küvezde kaldık .yoğun bakımdayken 3saate bir beslemeye gidiyordum bebişimi 1saat süremiz olduğu için yeterli beslenmiyordu ve ben gittikten sonra mama takviyesi alıyordu sarılığımız vardı ışık tedavisi gördük tedaviden sonra hep sınırın altındaydı 10 larda taburcu olduk 12gün kaka yapmadı ve kilo alımı aZdı.sadece anne sütüyle besledim. sütüm azdı,bebek doymuyormu diye düşünüyordum ama ebeler bebk emdikçe geliyordur doyuyordur diyolardı .1aylık olduk adü ye gittik rop muanesi için gittimizde hemotoloji uzmanında gösterdim.bebeğin kilo alımı az ,kaka yapmıyor, sarılığı geçmiyor( sarılığın düşmesi için kaka yapması gerekmiş )bunun sebebi senin sütün yetmiyor mama takviyesi yapman gerek dedi her beslenmeden sonra ve yapmaya başladım ertesi gün bebeğim kakasını yaptı cocuğu onca zaman aç bırakmıs gibi hissetmeye basladım 1hafta sonra kontrolümüz var umarım değerlerimiz düşer .bizim gibi olan arkadaslar varsa nasıl bir süreç izlediklerinin paylaşmalarını rica ederim.