Merhaba oğlum 21 aylık 20 aya girerken emzirmeyi sonlandırdım. Önce geceyi bıraktırdım gündüz emdi 15 gün sonra tamamen kestim. Memeden kestikten sonra deliksiz uyursun dediler ama sadece bi kaç gün uyuyabildim uykularımız daha da berbat oldu. Gecenin bi saatinde uyanıp göz kapalı ağlıyor sinirleniyor korkmuş gibi yada bi yeri ağrıyor gibi ili haftadır her gece böyle. Memeden kestikten sonra odasını da ayırmıştım acaba korktu mu dedim ama şimdi yanımda yatıyor yine aynı . Aç desem aç değil bi yeri ağrıyor desem değil diş desem diş ağrısı bu kadar uzun sürmez . 2 yaş sendromu uyku gerilemesi midir memeden kesmeyle alakalı mıdır tecrübeli olanlar yardımcı olur musunuz ? Memeden kestikten sonra alışma süreçleri günler aylar sürüyor mu ?