Bebeğim 40 günlük bir kaç gündür meme emerken memeyle resmen savaşıyor sürekli bırakıp bırakıp tekrar tutuyor ve aralıksız beş dk meme emmiyordur yani sebebi ne bilmiyorum ama günde bir kez mama veriyorum biberonla sebebi bu mu diye düşünmeye başladım birde emerken çok ses çıkarıyor karnından sesler geliyor memeyi bırakıyor uykuları da huzursuz sadece mama yedikten sonra huzurla uyuyor sanki mememle doymuyor da mamayla doyuyor gibi geliyor bunu yaşayan var mı bu bir meme reddi mi destek olur musunuz lütfen