Buse_asya23 benım kızım 8 aylık 9.aysa başlıycaz menenjıte benım doktorum 4 doz yeterlı dedı bu sekılde yaptırabilirsiniz ıstersenız 7-8 doz yaptıran doktorlar var. 9 ve 13.ayda Bexsero. 10 ve 15.ayda nimenrıx yapılacak.. Benım kaynım geçirmiş menenjıt, bısey olmaz yakalanmaz derız ama hastalık kaparsa da 2 kurus para ıcın gerı dönüşü olmayan bır yola gırerız. Cocuklarımız ıcın cok tehlıkelı sonucları olabılır. 4-5 bınlıra bızı fakırletmez ama ömür boyu kadamız rahat olur.