Minelinannesii34 Arkadaşlar bebeğim 4 aylık 90 cc veriyorduk doktor 120cc ver dedi 1-2 haftadır veriyorum ama dünden beri içmiyor 60-90 cc anca içiyor moralim bozuldu kilo alımı yavaşladı iştahın arttırmak için ne yapmam lazım
Yesodiyorlar Minelinannesii34 atak haftasında olabilir. Uyku gerilemesi yaşıyor olabilir. Bu iki durumda iştah kaybı yada iştah açılması olabilir
N-Annesi Minelinannesii34 yaklaşık bir aydır bizde aynı durumdayız. Atak haftası uzun sürüyor maalesef 🥺
Minelinannesii34 Yesodiyorlar ama uykusunda bi problemimiz yok sadece beslenmeyle alakalı sıkıntımız var
Yesodiyorlar Minelinannesii34 bizimde atak haftalarımızda uykumuzda bir problem olmuyor ama iştah artışı oluyor
Haceromer20 Benim oğlumda 4. Ayında daha az emmeye başladı ama gayet normalmis artık dümen onlara geçiyor canı istedigi zaman alıyor istemediği zaman emmiyor bu bir süreç geçecek sabırlı olmalıyız
Minelinannesii34 Haceromer20 ben normalde bir aylıkken 90-120 arası veriyordum iyi kilo alıyordu sonra kovit oldu onu atlattık reflü başladı kilo alımı iyice yavaşladı o zaman 120 içip şuan 90 zorla yedirince tuhafıma gidiyor ve üzülüyorum
Yesodiyorlar Minelinannesii34 atak haftamızda 90 cc mama içen çocuk birden 60 cc içmeye başlamıştı bir çıktı atak haftasından 120 cc içmeye başladı 😂😂😂