Kızlar lütfen yardım edin🙏 1.5 aydır meme reddi yaşıyorum. Emzirme sırasında çok zorlanıyorum. Uyanıkken emmiyor zaten uyku sırasında emiyordu. Geceleri de sıkıntı yoktu uyurken gayet güzel emiyordu. Son iki üç gündür uyku esnasında sadece ilk gelen hızlı sütü emiyor sonra emzik gibi ağzında tutuyor memeyi aktif olarak emmiyor. Bunu düzeltebilmek için yapabileceğim bir şey var mıdır? Uykuda aktif emmesini nasıl sağlayabilirim. 2 gündür memeyi biraz biraz uyanıkken tutmaya başladı ama cok kısa süreli oluyor. Ben yinede bunu bir gelisme olarak görüyorum çünkü hic tutmuyordu. Ama uyuyorken durum sıkıntılı var mı öneriniz?